چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تقدیر بسیج طلاب از گروههای جهادی در دوران کرونا

حوزه/به همت بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد طلاب جهادی و فعال در حوزه کرونا این استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، ظهر امروز در سالن سردار شهید نورعلی شوشتری سپاه فتح و به همت بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، طلاب جهادی و فعال در حوزه کرونا این استان تجلیل شدند.

در این آیین، حجت‌الاسلام علیزاده رئیس سازمان بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان دو حوزه مقاومت خواهران و برادران و پنج پایگاه مقاومت برادران و پنج پایگاه مقاومت خواهران دارد.

وی ادامه داد: در دوره کرونا خدمات بسیار زیادی از سوی طلاب استان کهگیلویه و بویر احمد در شهر یاسوج و در همه مناطق استان اعم از شهرستان‌ها و بخش‌ها انجام شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره کرونایی و در روزهای سخت در زمینه‌های مختلف از جمله ضدعفونی کردن معابر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و حضور در همایش‌های مومنانه و همچنین تغسیل و تدفین اموات کرونایی کارهای بسیار بزرگی انجام دادند که اقدامات آنها شایسته تقدیر و تشکر است.

رئیس سازمان بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع روز یعنی انتخابات اشاره کرد و گفت: طلاب بیش از هر زمان باید به بصیرت‌افزایی در این هنگامه پرداخته و وظیفه روشنگری خود را فراموش نکنند.

وی ادامه داد: ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای وظیفه یک طلبه جهادی و بسیجی است چرا که دشمن بیش از هر زمان به قهر مردم از صندوق‌های رای دل بسته است.

علیزاده گفت: به موازات دعوت به حضور حداکثری بر روحانیون و طلاب فرض است که انتخاب اصلح را به مردم گوشزد کرده و برای روی کار آمدن یک دولت انقلابی و در تراز انقلاب تلاش شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رتیل خسته IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    متاسفم برای بسیج طلاب و حوزه های علمیه یه عده ای دیگه از طلاب میرن زحمت میکشن اینا از خودشون تقدیر و تشکر می کنن. چرا ماها را دعوت نکردید
  • محمد حسینی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    آره واقعا،بسیج طلاب هم رفیق بازیه
  • سید IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    با سلام اینا کی باشند!!! من ک اینارو ندیدم