شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از بسیاری جهات قابل توجه و حساس است و امیدواریم ملت ایران در ۲۸ خرداد افتخارآفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در نشستی با طلاب بسیجی مدرسه علمیه شهرستان کامیاران عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از بسیاری جهات قابل توجه و حساس است و امیدواریم  ملت ایران در ۲۸ خرداد افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: نقش طلاب و روحانیون در تبیین ویژگی های نامزد اصلح بسیار مهم است، بنابراین می طلبد که این روزها طلاب و مبلغین در جامعه حضوری پرشور داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که نامزد اصلح و شایسته برای سامان دادن مشکلات موجود کشور را به مردم معرفی کنیم و این یک وظیفه و تکلیف دینی و الهی است، بنابراین بی تفاوتی در این روزهای سرنوشت ساز به نوعی یک حرکت غیرمیهنی محسوب می گردد.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: خوشبختانه مردم استان کردستان در کنار دیگر هم وطنان در انتخابات حماسه آفرین خواهند بود و علیرغم تلاش دشمنان برای حاشیه سازی علیه این همه پرسی و جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق های رای، بی شک حماسه ای دیگر در تاریخ سیاسی کشور به ثبت خواهد رسید.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری از روی بصیرت و بینش سیاسی و دینی باشد و از هرگونه تعصب و نگاه سیاسی در این همه پرسی به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha