یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/‍ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از نامزدهای ریاست جمهوری درخواست داریم که برای رسیدن به هدف خود اخلاق را زیرپا نگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در شورای اداری شهرستان سقز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال پیش در یکی از سخنرانی‌ها فرمودند انسان‌ در بحث علم پیشرفت‌های زیادی کرده است، ولی در بحث اخلاق هیچ پیشرفتی نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به حواشی مناظره نامزدهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: متاسفانه رفتار برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در شأن جامعه و نظام اسلامی نیست. از نامزدها درخواست داریم که برای رسیدن به هدف خود اخلاق را زیرپا نگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: امیدواریم که انتخابات به بهترین نحو ممکن برگزار شود تا مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: مسئله‌ای که در انتخابات  برای همه به‌عنوان یک دغدغه و البته مطالبه دیده می‌شود، برگزاری یک انتخابات با معیارهای انقلابی و دینی است و امیدواریم که شایسته‌ترین فرد در این همه پرسی انتخاب شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha