شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار اعضای کنگره علمی امناءالرسل با مدیر حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ دبیر کنگره علمی امناءالرسل به همراه تعداد دیگری از اعضای این کنگره با مدیر حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا اسکندری، دبیر کنگره علمی امناءالرسل(نکوداشت آیت‌الله سید محمدمهدی موسوی الخرسان) به همراه تعداد دیگری از اعضای کنگره با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اسکندری به ارائه گزارشی از فعالیت های این کنگره پرداخت و گفت: پیش نشست هایی جهت برگزاری قوی این کنگره برگزار شده و برنامه ریزی های خوبی نیز صورت گرفته است.

وی با بیان این که چاپ کتب وآثار آیت الله موسوی الخرسان یکی از فعالیت های انجام شده است، افزود: مقالات خوبی هم به دبیرخانه کنگره ارسال شده که در دست بررسی و چاپ قرار دارد.

دبیر دبیر کنگره علمی امناءالرسل ادامه داد: در راستای برگزاری مفید و علمی کنگره، اجرای نشست های علمی نیز با همکاری نهادهای حوزوی و انجمن های علمی حوزه در دستور کار قرار گرفته و در این راستا حدود ۴۰ محور تهیه شده تا این نشست ها در ایران و عراق برگزار شود.

وی با بیان این که کنگره امناءالرسل، لیستی از شخصیت ها و علمای بزرگ ایران و عراق تهیه کرده تا به ترتیب کنگره هایی نیز برای این بزرگواران در آینده برگزار شود، گفت: همچنین برنامه ریزی هایی صورت گرفت تا در آینده کنگره ای نیز برای مرحومه بانو امین اصفهانی و شهیده بانو بنت الهدی برگزار شود.

در ادامه دیدار حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تشکر از دست اندرکاران برگزاری کنگره امناءالرسل، تکریم علما و بزرگان دین را بسیار مهم ارزیابی کرد و برگزاری چنین کنگره هایی با هدف آشنایی مردم با بزرگان و علما را قابل تقدیر دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha