جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پویش ملی «سهم من در خلق حماسه بصیرت»

حوزه/ معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران از راه اندازی پویش ملی «سهم من در خلق حماسه بصیرت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید محمود صانعی، معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و فرهنگ سازی جهت ایجاد حماسه ای ماندگار همچنین خنثی سازی دسیسه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران، اقدام به راه اندازی پویش ملی «سهم من در خلق حماسه بصیرت» کرده است.

وی افزود: این پویش در راستای عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «همه‌ آحاد مردم، تک‌تک آحاد مردم خودشان را موظّف بدانند که علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت می‌کنند دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کنند»، راه اندازی شده است.

معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران با بیان این که در این پویش از تمامی علاقه‌مندان به نظام اسلامی و دلسوزان ملت و کشور همیشه سربلند ایران، دعوت به عمل امده است، ادامه داد: علاقه‌مندان در جهت لبیک به دعوت مقام معظم رهبری و بصیرت افزایی جهت مشارکت حداکثری، مطالب، کلیپ، عکس و ... را با هشتگ های «#سهم_من_در_خلق_حماسه_بصیرت»، «#حماسه_سیاسی» و «#صهبای_بصیرت» تهیه و در فضاهای مختلف مجازی منتشر کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد می توانند با شرکت در این پویش و نقش آفرینی مؤثر، سهمی در خلق حماسه سیاسی و ایجاد دولتی انقلابی و کارآمد داشته باشند.

حجت الاسلام صانعی به موضوعات پویش اشاره کرد و گفت: «سهم من در امیدآفرینی جهت مشارکت حداکثری»، «سهم من در پاسخ‌گویی به سؤالات و شبهات انتخاباتی»، «سهم من در تبیین ترفندهای دشمن جهت عدم شرکت در انتخابات»، «سهم من در  نقش آفرینی جهت مشارکت حداکثری» و «سهم من در روی کار آمدن دولت متدین و انقلابی» از موضوعات این پویش است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha