شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: وظیفه بزرگ ما، این است که برای حضور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت حداکثری تلاش کنیم و در این مسیر شاخص ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح و صحیح را مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در نشست مجازی با مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان مازندران، با تقدیر از تلاش بی وقفه همکاران در اعتلای حوزه خواهران، اظهار داشت: لازم است برنامه ها و فعالیت ها با قوت و قدرت ادامه پیدا کند.

وی به بیان مطالبی در مورد انتخابات و وظیفه حوزه های علمیه خواهران در این راستا پرداخت و افزود: امروز وظیفه بزرگ ما، این است که برای حضور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت حداکثری تلاش کنیم و در این مسیر شاخص ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح و صحیح را مورد توجه قرار دهیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: حوزه علمیه خواهران بر خود وظیفه می داند اصل انتخابات، اهمیت شرکت در آن و شاخصه های فرد اصلح را برای مردم تبیین نماید و در جهت ترغیب مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات تلاش کند.

وی با اشاره به برخی سخنان مطرح شده در مورد جامعه زنان در ایام انتخابات، گفت: استفاده ابزاری از رنج ها و محدودیت های زنان در برخی گفت و گوهای انتخاباتی زیبنده نظام اسلامی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تأکید بر این که باید خدمت صادقانه به جامعه زنان در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی آمد تا عدالت گستر شود و عدالت قوام و قیمت نظام اسلامی است که جا دارد عدالت بر جامعه زنان بیش از پیش گسترش پیدا کند.

وی بیان داشت: مشکل زنان با بکارگیری آنان در چند وزارتخانه و اداره و ... حل نمی شود و با توجه به این که مبنای نظام اسلامی شایسته سالاری است، این موضوع باید محوریت پیدا کند و در نهادهای مختلف افراد براساس شایستگی کارها را به دست بگیرند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که جا دارد کاندیداهای محترم در برنامه ها و سخنان خود به آسیب های اجتماعی که در حوزه زن و خانواده وجود دارد، توجه کنند، افزود: برای رفع مشکلاتی از قبیل طلاق، فرزندآوری، ازدواج زنان باید طرح و برنامه قوی و کارآمد ارائه شود.

وی تصریح کرد: مشکل زنان در جامعه با برنامه حل می شود و صرف بردن نام زنان در برخی گفت و گوها و برنامه ها با هدف خاص مناسب و زیبنده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تأکید بر این که کاندیداها در ارائه برنامه ها لازم است صادقانه عمل کنند، گفت: گفتمان دینی و انقلابی این مسئله را نمی پذیرد به دلیل این که برخی سخنان و وعده ها بدون طرح و برنامه مطرح می شود و این موضوع آسیب زا خواهد بود.

وی اظهار داشت: امروز کشور در شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی است و حل این معضل در گرو روی کار آمدن دولت قوی و مقتدر است که این اقتدار با مشارکت حداکثری در انتخابات و رأی بالا به فرد اصلح حاصل می شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: مدیر توانمند، مدیری است که ضمن ارائه برنامه و طرح قوی، بتواند از همه ظرفیت های موجود در جامعه استفاده کند.

وی با اشاره به این که نگاه یک رئیس جمهور باید کاملا مبتنی بر جمهور باشد و در همه برنامه ها و فعالیت ها، جمهور را مدنظر قرار دهد، خاطرنشان کرد: در همین راستا جا دارد کاندیداهای محترم ریاست جمهوری در فرصت باقیمانده تا انتخابات، خود و طرح هایشان را به خوبی معرفی کنند و به دنبال رفع مشکلات و دغدغه های مردم باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha