پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معصومه ظهیری

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران یکی از موارد مهم در آموزش و پرورش را توجه و اهتمام جدی نسبت به اقتضائات تبلیغ در موضوع دانش آموزان دختر و مدارس دخترانه برشمرد و گفت: حوزه علمیه خواهران در این زمینه می‌تواند برنامه های خوبی ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم معصومه ظهیری در دیدار مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، با اشاره به استقبال خواهران طلبه جهت حضور در آموزش و پرورش، اظهار داشت: سال گذشته تعداد قابل توجهی از طلاب خواهر جهت آموزگاری و دبیری در آموزش و پرورش علاقه نشان دادند و امسال هم با توجه به شرط سنی این رقم قابل بود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته و خروجی هایی که مدنظر حوزه های علمیه خواهران است سال آینده شاهد استقبال بیشتر خواهران طلبه جهت فعالیت در آموزش و پرورش خواهیم بود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران، موضوع مبلغات طرح امین را یکی از مهم ترین فعالیت ها در آموزش و پرورش عنوان کرد و ادامه داد: نیاز است برنامه ریزی های خوبی از سوی دو نهاد حوزه خواهران و آموزش و پرورش صورت پذیرید تا شاهد انسجام خوب و بهتری در فعالیت های طرح امین باشیم.

وی یکی دیگر از موارد مهم را توجه و اهتمام جدی نسبت به اقتضائات تبلیغ در موضوع دانش آموزان دختر و مدارس دخترانه برشمرد و گفت: حوزه علمیه خواهران در این زمینه می تواند برنامه های خوبی ارائه دهد.

خانم ظهیری با بیان این که جذب مبلغات امین در آموزش و پرورش باید ساماندهی شود، خاطرنشان کرد: مباحثی همچون زن و خانواده، مهارت های زندگی، اخلاق دخترانه، سبک زندگی اسلامی و ... برای ما در آموزش و پرورش اولویت دارد و در این راستا اساتید و مربیانی نیز تربیت شده و آماده ارائه خدمت هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha