جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم رونمایی از کتابچه «انتخاب هوشمندانه» در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ مراسم رونمایی از کتابچه «انتخاب هوشمندانه» در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره مطالعات سیاسی معاونت فرهنگی ـ تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران مراسم انتخابات ریاست جمهوری و جامعه زنان با محوریت رونمایی از کتابچه «انتخاب هوشمندانه» را در سالن شهید سلیمانی این مرکز برگزار کرد.

در این مراسم حجت الاسلام مجتبی نامخواه، مدیرکل امور فرهنگی ـ تربیتی حوزه های علمیه خواهران به ارائه گزارشی از فعالیت های سیاسی معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با موضوع انتخابات پرداخت.

وی افزود: همزمان با ایام انتخابات کتابچه انتخاب هوشمندانه شامل «محتوای مکتوب مشارکت امیدوارانه»، «بسته محتوایی احکام شرعی انتخابات» و «بسته محتوایی انتخابات از منظر آیات و روایات» تهیه و تولید شد و همچنین پویشی نیز با عنوان «زنان و ایران پسا ۱۴۰۰» راه اندازی شد.

در بخش دیگری از مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واحدی، معاون امور حوزه های علمیه خواهران به سخنرانی پرداخت و گفت: انتخابات قدرت نرم جمهوری اسلامی است و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.

وی تلاش برای ترغیب مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات را ضروری دانست و افزود: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و نشان دهنده تمدن الهی، اسلامی و معنوی است.

در بخش پایانی مراسم نیز از کتابچه «انتخاب هوشمندانه» که رسالت حوزه های علمیه خواهران در انتخابات راست جمهوری را تبیین کرده است، رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha