جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آئین افتتاح طرح ولایت طلاب خواهر سراسر کشور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: حوزه های علمیه خواهران آمادگی همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش را دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و امیدواریم آموزش و پرورش نیز اهتمام بیشتری نسبت به حوزه خواهران و طلاب خواهر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در دیدار علیرضا حاجیان زاده، مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اظهار داشت: حوزه علمیه وظیفه اش این است که نیازهای دینی جامعه را مرتفع کند.

وی با بیان این که حوزه های علمیه خواهران آن گونه که باید شناخته نشده است، افزود: آموزش و پرورش نیز تلاش چندانی برای روشن شدن ظرفیت های خاموش حوزه خواهران انجام نداده است که جا دارد توجه بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: آموزش و پرورش می توانست رشته های بیشتری را با توجه به نیازهای جامعه هدف ایجاد و از کارشناسان و طلاب حوزه های علمیه به ویژه طلاب خواهر استفاده کند.

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه خواهران آمادگی همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش را دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و امیدواریم آموزش و پرورش نیز اهتمام بیشتری نسبت به حوزه خواهران و طلاب خواهر داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور ضمن اعلام آمادگی حوزه علمیه خواهران جهت راه اندازی اندیشکده پژوهشی، گفت: حوزه های علمیه خواهران در اجرای برنامه ها دقیقا استانداردها را مطابق ضوابط اجرا خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha