جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مناظره

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب، با محکومیت توهین به شعور مردم و فریب افکار عمومی، اعلام می دارد که به توفیق الهی، نتیجه انتخابات امسال، پاسخ محکم مردم در برابر این یاوه گویی هایی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای به برخی اظهارنظرها در مناظرات ریاست جمهوری واکنش نشان داد .

در این بیانیه ضمن تاکید بر رعایت اخلاق مداری در مناظرات انتخابی و پرهیز از توهین و افترا بر انتقاد منصفانه تاکید شده است .

در بخشی از این بیانیه آمده است :    

«هتک حرمت در میان مردم حرام است و نسبت به مسوولان بیشتر، به خصوص در میان مسوولان بالای کشور. ممکن است انتقاد درستی داشته باشید، انتقاد کنید اشکالی ندارد اما انتقاد با اهانت و هتک حرمت متفاوت است اینگونه رفتارها و هتک حرمت، روش آمریکایی‌ها است» مقام معظم رهبری

یکی از سنت های زشت و آمریکایی در رقابت های انتخاباتی که امسال هم از سوی برخی دنبال می‌شود، تلاش برای جلب آرا به هر قیمتی، حتی با بیان توهین، تهمت، افترا بوده است. 
روشی که در سال ۹۶، با جابه جا کردن جلاد و شهید، به اوج خود رسید و امروز هم کارمندان آنان، این خط سیر را دنبال می کنند.
این توهین ها در حقیقت توهین به شعور مردم و نوعی فرار از ارائه برنامه‌های توسعه غربی است که بیش از سی سال، پیشرفت ایران اسلامی را کند کرده است.
در ادامه این بیانیه با اشاره جایگاه حوزه های علمیه در رشد علمی و تاثیر آن در تعالی و سعادت جامعه انسانی آمده است :
فقط کافی است بدانند که عالمان بزرگ شیعی که هیچ گاه علوم کلاسیک را نخوانده اند، تاثیرات زیادی در تحولات مهم جهان از جمله اقتصاد داشته اند. 
کتاب «اقتصادنا» شهید صدر تنها یک نمونه شگرف آن است که امروز در دانشگاه های بزرگ جهان تدریس می شود. با توجه به مبنای ایشان، بررسی نظریه های اقتصادی امام خمینی (ره) در چندین کنگره، کتاب و نشست علمی امری موهوم است.
این سخن «دیلیپ داروا» وزیر صنعت بنگلادش در دیدار با مقام معظم رهبری است که «من از رشد اقتصادی و صنعتی ایران بسیار متعجب شدم و وقتی با رهبر مسلمین جهان دیدار کردم، پی بردم که ایشان در به دست آوردن این رشد نقش اساسی داشته‌اند.» امروز دوست و دشمن در مورد مدیریت اقتصادی ایشان انگشت حیرت به دست گرفته اند.  
میرزای شیرازی از دیگر علمای شیعه است که با فتوای خویش، کشور را از یک بحران اقتصادی با طرز تفکرات غربی امثال شما، نجات داد.
مجمع نمایندگان طلاب، با محکومیت توهین به شعور مردم و فریب افکار عمومی، اعلام می دارد که به توفیق الهی، نتیجه انتخابات امسال، پاسخ محکم مردم در برابر این یاوه گویی هایی خواهد بود.

     

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
۱۴۰۰.۳.۱۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha