جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

حوزه/ استاد سطوح عالی حوزه گفت: مردم در بررسی و ارزیابی کارنامه و عملکرد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به رویکرد فسادستیزی آن ها، عنایت و توجه لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام غلامرضا حسینی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که یکی از مؤلفه ها و شاخصه های کاندیدای اصلح، رویکرد و جدیت او در مبارزه با تبعیض و فساد و تلاش برای تحقق عدالت است، اظهار داشت: در بسیاری از نظرسنجی های این روزها نیز مردم به شاخصه فسادستیزی اهمیت ویژه ای نشان می دهند و این مساله خود حکایت از مطالبه عمومی ملت در این قضیه مهم دارد.

وی افزود: از این حیث بنده معتقدم که نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید در کنار ارایه ایده ها و برنامه های خود در عرصه های مختلف، راهکارهای پیشنهادی خود در امر مقابله با فساد و تبعیض را خطاب به ملت شریف ایران اعلام بدارند و از کلی گویی و شعارزدگی در این باره به شدت بپرهیزند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: چنانچه بحث فسادستیزی به طور جدی و نه شعاری مورد توجه رئیس جمهور آینده قرار گیرد، رضایتمندی مردم از حاکمیت و دولت به معنای واقعی کلمه افزایش یافته و با مظاهر گوناگون فقر و تبعیض نیز برخورد می شود.

وی گفت: نکته حائز اهمیت دیگر این که از یاد نبریم خوی اشرافی گری و زندگی تجملاتی برخی مسئولان با روحیه فسادستیزی و عدالت طلبی همخوانی ندارد و باید مردم را آگاه کرد که نتیجه انتخاب آنها مشخص می کند که آیا دولت سیزدهم در جهت مقابله با فساد گام بر می دارد و در این خصوص برنامه دارد یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha