جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباس عبدالهی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: انتخابات آبرو و عزت ملی همه ایرانی ها است و این مسئله مهم فقط یک بحث داخلی نیست، بلکه یک بحث جهانی است. الان مذاکرات متوقف شده تا ببینند در این جشن ایران چه اتفاقی رخ می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام عباس عبدالهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان، امروز در جمع بانوان نخبه و فعال استان سمنان که در آستانه انتخابات و دهه کرامت ستاد استانی تواصی ، در نشست هم اندیشی بانوان استان با عنوان«پیشگامان نهضت» گفت: امروز در کشور یک اتفاق ویژه قرار است رخ دهد که به تعبیر مقام معظم رهبری شب قدر کشور در راه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: انتخابات مهم ترین مقوله سیاسی اجتماعی کشور است، در کشور ما قوه مجریه جایگاه ویژه ای دارد در ساختار حاکمیت پیشرانه تحولات کشور است.

وی گفت: انتخابات آبرو و عزت ملی همه ایرانی ها است و این مسئله مهم فقط یک بحث داخلی نیست، بلکه یک بحث جهانی است. الان مذاکرات متوقف شده تا ببینند در این جشن ایران چه اتفاقی رخ می دهد.

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: شاید مردم به دلیل مشکلاتی که در جامعه رخ داده است اعم از مشکلات اقتصادی و معیشتی دلسرد و نا امید شده باشند، ولی در بحران هاست که جنگ اراده ها بیشتر نمود پیدا میکند.

وی افزود: شرکت در انتخابات واجب عینی است؛ وقتی هر فرد در کارهای خود مسئول باشد، کشور می تواند  به موفقیت برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به نقش مهم زنان در جامعه گفت: اقشار مهم در تحول فرهنگی و در تمدن سازی بانوان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha