شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: وضعیت کنونی کشور با تفکراتی که برخی از دولتمردان دارند همانند ماشینی است که ترمز دستی آن را کشیده باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در نشستی با جمعی از طلاب اهل سنت شهرستان مریوان، گفت: در بحث دیپلماسی ما دو مقوله داریم، یکی «دیپلماسی التماسی» که نمونه بارز آن را  به عینه می بینیم و نوع دیگر دیپلماسی از جنس برخورد رهبر انقلاب با نخست وزیر ژاپن به عنوان حامل نامه ترامپ.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: اکنون ایران سرشار از نخبگان و نیروهای فکری و متخصص است و باید از این فرصت برای اعتلای نظام و انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببریم.

این عالم اهل سنت اظهار کرد: وضعیت کنونی کشور با تفکراتی که برخی از دولتمردان دارند همانند ماشینی است که ترمز دستی آن را کشیده باشند.

ماموستا شیرزادی گفت: زمان بسیار کمی برای تغییر این تفکر و نگاه در کشور باقی مانده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تغییر این نوع نگرش به داشته های داخلی باشیم و کشور از این رکود بی سابقه خارج شود.

امام جمعه شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: تمام تلاش دلسوزان نظام و انقلاب این است که انتخاباتی حماسه و تاریخی برگزار شود تا دولت و جریانی انقلابی پیروز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در کشور گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha