پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 963014
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
حدائق

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز از افتتاح بخش خواهران قرارگاه عمار منصوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق در گردهمایی مبلیغن قرارگاه عمار که در مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های قرارگاه عمار اظهار کرد: قرارگاه عمار با رویکرد فرهنگی و تبلیغی سال ۹۳ آغاز به فعالیت کرد و مبلغین در ۸۰ مسجد و حسینیه شیراز اقامه نماز جماعت دارند.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی شاخه روضه خانگی در قرارگاه عمار، اظهار کرد: خانواده هایی هستند که دوست دارند روضه خانگی در منازل خود برگزار کنند، اما هزینه آن را ندارند، از این رو قرارگاه عمار با راه اندازی روضه خانگی سنت قدیمی را بیش از پیش احیا خواهد کرد.

مسئول قرارگاه عمار همچنین از افتتاح بخش تبلیغ خواهران قرارگاه خبر داد و عنوان کرد: بخش خواهران قرارگاه عمار از امروز به صورت رسمی افتتاح شد و طلاب و مبلغین خواهر مدارس علمیه استان فارس نیز می توانند با ثبت نام در این قرارگاه به فعالیت های تبلیغی بپردازند.

وی در پایان، دبستان و پیش دبستانی گل های مهدوی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به درخواست هایی که از سوی خانواده های طلاب و متدین صورت گرفت ثبت نام پیش دبستانی و دبستان گل های مهدوی تا ۱۵ تیر ماه تمدید شد، افرادی که دوست دارند فرزندان خود را با آموزش های مهدوی و قرآنی آشنا کنند می توانند در مدرسه به آدرس https://mansurieh.com/mahdavy/ ثبت نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha