پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حاج حسین یکتا
حاج حسین یکتا مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها

مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها با اشاره به این که بی حضور به ظهور نمی رسیم، گفت: امروز عده‌ای نامزد انتخابات هستند و افرادی که رای می‌دهند، نامزد امتحانات هستند. کسی در امتحان نمره می‌آورد که حاضر شود و اگر انتخاب اصلح داشته باشد، نمره کامل می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حسین یکتا امروز در مصلای بزرگ شهرکرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب امام زمانی است،گفت: مردمان دهه شصتی، دهه هفتادی، دهه هشتادی، رای اولی و دهه نودی، این انقلاب، امام زمانی است و بنیان‌گذارش فرموده که طلیعه و مقدمه ظهور است.

وی ادامه داد: زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد، خیلی افراد به سمت میدان جنگ حرکت کردند، چون امام فرموده بود که دزدی آمده و سنگی انداخته، جوان‌ها به‌پاخیزید. جوان‌هایی که در خرداد سال ٤٢ در قنداق بودند، شناسنامه دست گرفتند، برای ثبت‌نام جبهه اقدام کردند.

یکتا با بیان اینکه پسرانی که سن کم داشتند، دست در شناسنامه خود می ردند، خاطرنشان کرد: شهید منصور باقری به خاطر سن کم نمی‌تواست به جبهه برود، لذا خود را بین دو واگن قطار پنهان کرد تا به جبهه برود، شرایط را برای زندگی راحت ما فراهم کند، رای اولی‌ها را برای شرکت در انتخابات آماده کند.

وی تصریح کرد: آن روز صدا در گوش می‌پیچید که چرا جبهه میروی؟ چرا تو جبهه بروی؟ تا کی باید جبهه بروی؟ امروز نیز همان حرف‌ها وجود دارد که چرا رای بدهیم؟ امروز عده‌ای نامزد انتخابات هستند و افرادی که رای می‌دهند، نامزد امتحانات هستند. کسی در امتحان نمره می‌آورد که حاضر شود و اگر انتخاب اصلح داشته باشد، نمره کامل می‌گیرد. بی حضور به ظهور نمی رسیم. وقتی مهر انتخابات در شناسنامه درج می‌شود، مهر آن شخص نیز در دل امام زمان (عج) نقش می‌بندد.

مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها با بیان اینکه خون حاج قاسم کلید فتح بیت المقدس است، گفت: اکنون خواهیم دید که قبل از انتقام سخت، در این انتخابات، از ما امتحان سخت گرفته می‌شود. کسی که دولت کریمه را می خواهد، پنهان نمی‌شود.

یکتا بیان کرد: این شب‌های انتخابات، شب‌های کربلا پنج است. شب کربلای پنج، شب قدر انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به جمله کل یوم عاشورا، تصریح کرد: هرکسی روز انتخابات پای کار نیاید و کارش به غروب و شام انتخابات بکشد، دیگر شامی محسوب می شود و کربلایی نیست.

مسئول قرارگاه امام رضایی‌ها خاطرنشان کرد: این انتخابات، اولین انتخابات بعد از بیانیه گام دوم بوده و مهم‌تر از بقیه انتخابات است که این طور دشمن برای شکست آن برنامه‌ریزی می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha