سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه بناب

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی گفت: متأسفانه هتاکی و اهانت برخی کاندیداها در مناظرات به جامعه نیز سرایت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بناب، گفت: حفظ و حراست از نظام در شرایط فعلی از اهم واجبات نیز واجب تر است و حفظ و حراست این امانت برای هر فرد ایرانی واجب است.

وی افزود: امروز تمام شیاطین روی زمین و در رأس آنها آمریکای جنایتکار در تلاشند با ایجاد جنگ روانی در جبهه مؤمنین و مسلمانان تفرقه ایجاد نموده و تا حد توان مردم را از حضور در پای صندوق های رأی دور کنند و با هجمه های روانی و تبلیغاتی مردم را نسبت به انتخابات بی تفاوت و آنها را از رأی دادن دلسرد کنند.

خطیب نماز جمعه بناب با انتقاد از اظهارات برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی و مناظرات، گفت: نامزدها تنها به تخریب یکدیگر می پردازند، مثل اینکه هیچ یک از آنها آیات قرآن را قرائت نکرده اند.

وی افزود: با وجودی که برخی از دولتمردان مشکلاتی داشته اند و باید پاسخگوی عملکرد خودشان باشند، در عین حال بایستی عملکرد نظام برای مردم بیان شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب افزود : در ۴۲ سال گذشته خدمات زیادی در کشور انجام شده است که متأسفانه برای مردم بیان نمی شود، در حالی که وظیفه ما تقدیر و تشکر از مسئولین خدمتگزار است.

حجت الاسلام و المسلمین بنابی گفت: این کشور و انقلاب امانت بزرگی در دست ماست و امانت سنگین را باید دست کسی بسپاریم که امانتدار خوبی برای مردم و نظام باشد.

وی با بیان این که کسی که به تمام مقدسات در مناظرات حمله می کند اگر روی کار بیاید چه کارها خواهد کرد؟ اظهارکرد: سپردن امانت به غیراهل خیانت نابخشودنی است و حق نداریم بی تفاوت باشیم.

امام جمعه بناب تأکید کرد: در شرایط فعلی قهر با صندوق های رأی نوعی خیانت به خون شهداست.

حجت الاسلام و المسلمین بنابی ادامه داد: نباید وارد میدان دشمن شویم و با عدم رأی دادن دشمنان را شاد کنیم و امام زمان(عج) را غمگین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این نظام خون بهای عاشوراست و باید با حضور در پای صندوق های رأی دشمنان نظام را ناامید کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha