جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین زمانی

حوزه/ با حضور حجت الاسلام و المسلمین زمانی، نشست نمایندگان دفاتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در غرب و شمال غرب کشور، در سنندج برگزار می شود.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین زمانی، مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه به همراه هیئت همراه فردا یکشنبه سفری یک روزه به استان کردستان خواهند داشت.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان به برنامه های این سفر اشاره کرد و ادامه داد: اولین برنامه فردا صبح راس ساعت ۸ صبح تا اذان ظهر تحت عنوان «هم اندیشی دفاتر غرب و شمال غرب کشور» در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می گردد.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان گفت: در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان؛ ماموستا فایق رستمی، امام جمعه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام و المسلمین زمانی، مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه سخنرانی خواهند داشت.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: همچنین در این برنامه دکتر امینی، مدرس دانشگاه به صورت وبینار درباره فضای مجازی و فرصت های آن برای انتخاب اصلح سخنرانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: در این برنامه نمایندگان دفاتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل، همدان، بناب، لرستان، کرمانشاه و ایلام حضور خواهند داشت.

دریایی به دیگر برنامه های مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور به کردستان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه ها جلسه شورای حوزوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین زمانی است که در سالن جلسات مرکز خدمات حوزه علمیه کردسان برگزار می گردد.

نماینده دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه در کردستان افزود: دیدار با برخی از ماموستاها از دیگر برنامه های سفر مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور به استان کردستان خواهد بود.

دریایی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۸ عصر یک شنبه، همایش عمومی با حضور حجت الاسلام و المسلمین زمانی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با همکاری شورای نهادهای حوزوی، قرارگاه خاتم الاوصیاء کردستان، بسیج مداحان و  بسیج طلاب برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha