جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: ملت ایران نسبت به تعیین سرنوشت خود حساس هستند و کاندیداها هم در نهایت صداقت با مردم حرف بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جلسه ای با کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: در انتخابات فضای رقابتی به گونه‌ای باشد که نامزدها درگیر منازعات نشوند و به جای تخریب رقبا، به معرفی و تشریح برنامه های خود  بپردازند.

وی ادامه داد: اگر در انتخابات حضور مسئولانه داشته باشیم با انتخاب اصلح خواسته‌های ما عملی می‌شود؛ اگر کسی نخواهد در سرنوشت خودش و جامعه‌ای که عزت و آرمانش در آن تعریف شده مشارکت داشته باشد، نباید انتظاری برای تحقق خواسته هایش داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد:  نامزدها باید حس مسئولیت پذیری خود را با تعهد عجین کنند و شعارهایی که پشتوانه استدلالی و منطقی ندارد نباید در انتخابات مطرح شود.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: کاندیداها با مردم شفاف باشند و اعتقاد راسخ داشته باشند که ایران اسلامی می‌تواند در هر عرصه‌ای بدون تکیه بر شرق و غرب و با تکیه بر سرمایه‌های داخلی، قله‌های پیشرفت و افتخار را فتح کند.

وی ادامه داد: شرکت نکردن در انتخابات هیچ توجیهی ندارد، زیرا حضور حداکثری سرنوشت بهتری را برای مردم رقم می‌زند و با این حضور می‌توان تحریم‌های دشمن را بی‌اثر کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت:  ملت ایران نسبت به تعیین سرنوشت خود حساس هستند و کاندیداها هم در نهایت صداقت با مردم حرف بزنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha