چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
بیانیه روابط عمومی حوزه علمیه استان، در پی راه اندازی کارناوال دو چرخه سواری مختلط در کرمانشاه

حوزه/ ۳۲۰ نفر از چهره های قرآنی کشور بیانیه ای را در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ۳۲۰  نفر از چهره های قرآنی کشور بیانیه ای را در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ منتشر کردند
متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمان الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کَانَ سَمِیعًا بَصِیرًا
اکنون پس از ۱۴ قرن به برکت مجاهدت صالحان و خون های ایثارگران، نعمت و موهبت عظیم حکومت اسلامی به ایستگاه انقلاب اسلامی ایران رسیده است. و این بار جمهوری اسلامی ایران آن کلمه‌ی طیبه ای است که همچون درختی چهل ساله قد کشیده است و از یک سو پنجه در پنجه کفر و استکبار ظالم و از سوی دیگر سایه سار مستضعفان و محرومان جهان شده است. درود خداوند بر رهبر کبیر انقلاب حضرت روح الله الموسوی الخمینی (ره) که فرمود: مسئله حفظ نظام جمهوری اسلامی در این عصر و با وضعی که در دنیا مشاهده می شود و با این نشانه گیری هایی که از چپ و راست و دور و نزدیک نسبت به این مولود شریف می شود، از اهم واجبات عقلی و شرعی است که هیچ چیز به آن مزاحمت نمی کند.(۲۲ بهمن ۱۳۶۳)
سلام و تحیت الهی بر روح سرباز رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی که فرمود: بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می مانند.
اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی(ص) امروز خادمان قرآن و ادامه دهندگان مکتب خمینی کبیر معتقدند جلوه عمومی و تام وتمام حفاظت و صیانت از حرم نظام اسلامی در دو موضوع اطاعت از رهبری عزیز حضرت امام خامنه ای حفظه الله و شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ خلاصه می شود.
بر این اساس جامعه‌ی قرآنی و آحاد ملت شریف ایران را به نکات ذیل توجه می دهیم؛
 ۱- از یکایک مردم عزیز و صبور ایران دعوت می کنیم مثل همیشه و با شور انقلابی در انتخابات پیش رو شرکت نموده و با انتخاب آگاهانه ی خود، در ساخت آینده میهن اسلامی مشارکت نمایند.
۲- کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را به رعایت تقوای الهی و اخلاق قرآنی دعوت می کنیم و گوشزد می کنیم آن چه در قسمتهایی از مناظرات تلویزیونی گذشته و بعضا در صفحات مجازی برخی از کاندیداها (فارغ از هر جناح و گروهی) صورت پذیرفت، مصداق بی اخلاقی سیاسی است. نامزدهای محترم بدانند که جامعه ی قرآنی و مردم فهیم ایران اسلامی با چشمی بصیر، گفتار و رفتار شما را رصد می کنند و معتقدند در نهایت این دعواها و توهینها و بی اخلاقی ها به جامعه اسلامی سر ریز می شود و نه تنها به انتخاب اصلح کمک نخواهد کرد بلکه با دلزدگی مردم نسبت به خود مواجه خواهید بود. لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرمودند: هر وقتی نامزدها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند کشور به نحوی ضرر کرد. ۶/۳/۱۴۰۰
٣- در شرایط پیش رو هر صدا و هر قلمی که به دنبال دلسرد کردن مردم در انتخابات است، قطعا از جانب افرادی است که اگر خائن نباشند، جاهل اند. و تأکید می کنیم که با هیچ استدلال و حجت عقلی و شرعی نمی توان صلاح و خیر مملکت را در عدم مشارکت و یا کاهش مشارکت مردم در انتخابات دانست.
در پایان از خداوند متعال علو درجات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و طول عمر مقام معظم رهبری حفظه الله را خواستاریم و امیدواریم با لطف و عنایت باری تعالی مردم عزیز و غیور ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات مکر دشمنان را نقش بر آب کنند.
۱۴۰۰/۳/۱۹
جمعی از فعالان قرآنی

اسامی تعدادی از شخصیت های قرآنی که بیانیه فوق به امضاء آنان رسیده است به شرح ذیل می باشند:
ابوالفضل بهرام پور، احمد ابوالقاسمی، احمد لیایی، اکبر خاکسار هرندی، امیر حجت مرادی، ایمان صحاف، بهزاد احمدی، جواد پناهی، جواد شیخ اکبری، حسن ربیعیان، حسن محمدی، حسین اسدی، حسین بهبودی، حسین خاکساری، حسین رفیعی، حسین قادری، حسین محمدی هزاوه، حوریه عقبائی، داوود تک فلاح، رحیم خاکی، رحیم وظیفه شعاع، رضا سلامت پناه، روح الله راسل، زینب بهجت پور، سمیه حاجعلی، سید علی سرسرابی، سید مصطفی حسینی، سید ناصر رضوی، شهریار پرهیزکار، صالح اطهری فرد، عباس سلیمی، عبدالرسول عبائی، علی حبیبی، علی صبوحی، علی قاسمی، علی مقنی، علیرضا شاهسونی، غصون مسلمی، غلامحسین سمیعی فرد، غلامرضا شاه میوه، فرشته مسجدی، فهیمه سادات موسوی نیا، قاسم جهان آرا، قاسم رضیعی، قاسم عزیززاده گرجی، کریم دولتی، لاله افتخاری، مجتبی ایزدی، مجید عربی، محمد رضا پور معین، محمد انجم شعاع، محمد بابایی مجرد، محمد بادپا، محمد تقی میرزا جانی، محمد حاج ابوالقاسم، محمد حسین محمد زاده، محمد رضا ستوده نیا، محمد رضا شهیدی پور، محمد صادق نصر اللهی، محمد عباسی، محمد علی خواجه پیری، محمد

علی دهدشتی، محمد مسعود اسماعیلی، محمد مهدی بحرالعلوم، محمود لطفی نیا، مرتضی بشیری، مرتضی خدمتکار، مرتضی مختاری، مریم ایزدی، مسعود جیریایی، مسعود رضائی، مسعود سیاح گرجی، مصطفی اصفهانیان، معصومه وجدانی، منصور آقا محمدی، منصور قصری زاده، مهدی اخوان صباغ، مهدی امیدیان، مهدی دغاغله، مهدی رحیمی، مهدی رضایی، مهدی ساعد، مهدی شایق، مهدی غلام نژاد، مهدی قره شیخ لو، مهری خدیری، نجمه شبانی قهرودی، وحید بهرام پور، هادی آرزم، هادی صلح جو، هاشم روغنی

سایر فعالان قرآنی علاقه مند به امضای بیانیه (اساتید، قاریان، حافظان، مربیان، پژوهشگران و مسؤولان قرآنی خواهر و برادر) نیز می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند:
https://survey.porsline.ir/s/YBZqJEO

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha