دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهرضا

حجت‌الاسلام طالب پور گفت:در انتخابات ریاست جمهوری ما تنها به یک نفر رای نمی‌دهیم، بلکه به ۳۵۰ هزار نفر از مسئولین که رئیس جمهور بدون واسطه یا با واسطه آنها را انتخاب می کند رای می دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه  اصفهان، جلسه بصیرت افزایی همراه با جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) به میزبانی مدرسه علمیه اقدمیه شهرضا و با سخنرانی حجت‌الاسلام طالب پور و حضور مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن طالب پور درابتدا به  بیان فضایل حضرت معصومه (سلام الله علیها)، ثواب زیارت و مقام شفاعت و همچنین مقام علمی آن حضرت از زبان ائمه معصومین پرداخت و از خداوند خواستار شفاعت کریمه اهل بیت در دنیای باقی شد.

وی در زمینه انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخاب ما باید یک فرد اصلح باشد، چون ما تنها به یک نفر رای نمی‌دهیم بلکه به ۳۵۰ هزار نفر از مسئولین کشور که رییس جمهور بدون واسطه یا با واسطه آنها را انتخاب می کند رای می دهیم.

دبیر مجمع بسیجیان استان اصفهان در ادامه به شرایط سخت اقتصادی اشاره کرد و افزود: با رای ندادن و قهر کردن با صندوق رای مشکلات کشور حل نمی شود و ما نباید مثل بیماری که با مراجعه به چند دکتر؛ خوب نشده نا امید باشیم، بلکه باید دنبال دکتر ی بهتر برای درمان  باشیم  براین اساس در انتخابات ۱۴۰۰ هم باید انتخاب بهتری کنیم تا مشکلات را حل کند، اگر رای دادن تأثیر نداشت دشمن تا این حد تبلیغ رأی ندادن را نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام طالب پور گفت: باید مواظب وعده های انتخاباتی کاندیداها که جنبه عملی ندارد باشیم،   همچنین باید واقع بین بوده و انتظار نداشته باشیم ظرف مدت کوتاه همه مشکلات حل شود، بلکه حداقل یکی دو سال زمان نیاز است.

وی در پایان اضافه کرد: دو راه بیشتر وجود ندارد یک حفظ شرایط موجود بلکه بدتر شدن آن که با عدم شرکت در انتخابات و یا با انتخاب همین افرادی که مسبب این اوضاع هستند حاصل می شود و دوم تغییر و بهتر شدن که با انتخاب افراد انقلابی و متدین و کاردان حاصل می شود.

با رای ندادن مشکلات کشور حل نمی شود

با رای ندادن مشکلات کشور حل نمی شود

با رای ندادن مشکلات کشور حل نمی شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha