جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت

حوزه/ نام نویسی ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) برای دوره های آموزشی مجازی، حضوری و نیمه حضوری برادران و خواهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) همزمان با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها برای دوره های آموزشی مجازی، حضوری و نیمه حضوری برادران و خواهران آغاز شد.

این دوره ها ویژه برادران و خواهران علاقه مند به فراگیری معارف قرآن در چهار رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در رشته های درست‌خوانی و روان‌خوانی، تجوید ۱ و ۲، صوت و لحن تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن کریم، حفظ نهج‌البلاغه، مداحی، تفسیر ترتیبی و موضوعی سوره‌های منتخب و تنزیلی قرآن کریم و ترجمه و مفاهیم مقدماتی و تکمیلی قرآن کریم برگزار می‌شود.

همچنین ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهیم ادعیه و زیارات، همسرداری، تربیت فرزند، حدیث خوانی، شرح صحیفه سجادیه، شرح نهج‌البلاغه، احکام عمومی، احکام بانوان، مهدویت، سبک زندگی اسلامی، تغذیه سالم در آیات و روایات و … از دیگر رشته‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در این دوره‌ها است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واحد برادران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰ و در مورد واحد خواهران صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس گیرند.

گفتنی است: ثبت نام دوره تابستان تا ۳۰ خردادماه ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به نشانی اینترنتی www.qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha