شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سفر نیم روزه مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان به شادگان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، به همراه حجت‌الاسلام موسوی زاده، در راستای دیدار با کادر و اساتید مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) به شهرستان شادگان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه حجت‌الاسلام موسوی زاده، در سفر به شهرستان شادگان با مدیر، کادر و اساتید مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام فرامرزی، به ارائه گزارشی از فعالیت قرارگاه تواصی مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان پرداخت و اظهارداشت: با توجه به بافت روستایی شهرستان، در جلسات مستمری با افراد مهم و سرشناس روستاها پیرامون دعوت مردم برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی صحبت شد.

وی در ادامه مشروح برنامه‌های اجرا شده در قرارگاه تواصی مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان را توضیح داد و پس از آن، اساتید و کادر مدرسه، نقطه نظرات خود را در موضوعات مختلف بیان و در نهایت مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان به سؤالات آنان پاسخ دادند.

در پایان نیز حجت‌الاسلام موسوی زاده، گزارشی از روند تحولات کمی و کیفی حوزه علمیه خوزستان ارائه و سپس حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، در رابطه با لزوم دعوت مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.

سفر نیم روزه مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان به شادگان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha