دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار اعضای خانه مطبوعات خوزستان با امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: دشمن در جهت عدم یا کاهش حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی آتشبارهای رسانه‌ای خود را روشن کرده و اهالی رسانه باید در مقابل آن دفاع و حمله متقابل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اعضای خانه مطبوعات استان خوزستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

در این دیدار آقای پرویزی بابادی، مدیرخانه مطبوعات استان و دیگر اعضای آن به بیان دغدغه‌های مردم، خبرنگاران و راهکارهای برطرف کردن آن‌ها پرداختن و استمرار این جلسات با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان را درخواست کردند.

نقش رسانه‌ها در مقابله با آتشبارهای رسانه‌ای دشمن درخصوص انتخابات

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به ارتباطات گسترده دفتر و اصحاب رسانه استان، اظهارداشت: دشمن در جهت عدم یا کاهش حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی آتشبارهای رسانه‌ای خود را روشن کرده و شما اهالی رسانه هستید که باید کار کنید.

امام جمعه اهواز، با اشاره به اهمیت و اثرگذاری تولید کلیپ‌های یک تا دو دقیقه ای با موضوعات مختلف به‌ویژه انتخابات، ادامه داد: رسانه‌ها مردم را به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی تشویق و دعوت کنند.

رسانه‌ها مردم را به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی تشویق کنند

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha