جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام خضری قزوین

 حوزه / امام جمعه موقت قزوین گفت: انتخابات مهمترین رخداد و رویداد سیاسی سال ۱۴۰۰ و اساسی ترین و تعیین کننده ترین مسئله حال حاضر کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری، صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر محمودآباد نمونه که در مسجد امام سجاد علیه‌السلام برگزار شد، گفت: در  چند روز طلایی باقی مانده تا انتخابات برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق بیان رهبر معظم انقلاب اگر مشارکت پایین باشد این پیام به دشمن ابلاغ می‌شود که تحریم‌ها توانسته روی ما اثر بگذارد و اگر این پیام به دشمن ابلاغ شود، ما یک روز خوش نخواهیم دید.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: انتخابات مهمترین رخداد و رویداد سیاسی سال ۱۴۰۰  و اساسی ترین و تعیین کننده ترین مسئله حال حاضر کشور است.

دبیر جبهه انقلاب فرهنگی اسلامی استان قزوین بیان کرد: انتخابات یکی از میدان های مهم همبستگی، زمینه‌ساز نشاط و پیشرفت در جامعه و شاخص مهم ارزیابی نظام است که همواره مورد طمع دشمنان بوده  و به واسطه اهمیت ذاتی آن پیش از همه حوزه ها نگاه ها را به خود جلب کرده است.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: انتخابات یکی از مستحکم ترین دژ ها در مقابل هجمه و بدخواهی مستکبران است که برای ما، نظام  و انقلاب بسیار مهم و حیاتی است.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و طرفداران آنها باید از توهین و تخریب یکدیگر پرهیز و واقعیت ها را برای مردم بیان کنند.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: زنان و مردان انقلابی باید در انتخاب اصلح دقت داشته باشند؛ اولین مطالبه رهبر معظم انقلاب این است که سر صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم و در سرنوشت کشور سهیم باشیم.

انتهای پیام /

انتخابات تعیین کننده ترین مسئله حال حاضر کشور است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha