جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خطاط

حجت الاسلام والمسلمین خطاط گفت: با انتخاب رئیس جمهور ۴ سال و به تعبیر دیگر ۸ سال زمام مملکت را به دست یک جریانی می دهیم نه یک شخص و بر اساس آن تفکری بر جامعه حاکم می‌شود، لذا باید در انتخاب اصلح بسیار حساس باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالامیر خطاط در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراصفهان، اظهار کرد: در مورد موضوع انتخابات اولین و اساسی ترین موضوع در این مسئله مشارکت حداکثری مردم هست.

وی بیان کرد: حضور در پای صندوق رای از منظر جهانی به معنای رای به جمهوری اسلامی و صحه گذاشتن بر رفراندوم ۴۰ سال پیش و پذیرفتن نظام و قانون اساسی است، لذا بر ماست که در حد توان دیگران را نسبت به بیان اهمیت انتخابات و حضور در انتخابات توجیه و تشویق کنیم.

استاد حوزه عنوان کرد: قرآن مجید نسبت به اینکه انسان کاری انجام دهد تا «یَغِیظُ ٱلکُفَّارَ- دشمنان را به خشم در بیاورد» تشویق می کند، با این لحاظ قطعا تعداد و آمار آراء هرچه بیشتر باشد بر خشم دشمنان می افزاید و نکته مهمتر اینکه قطعا خشم اسرائیل و آمریکا از مشارکت حداکثری ایرانیان زیاد خواهد بود و این مهم کفایت می کند تا مردم پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی اشاره کرد: ۵۲۸نفر از علماء و اساتید حوزه علمیه اصفهان در انتشار بیانیه ای از مردم شریف ایران به ویژه مردم شریف اصفهان دعوت کردند تا پای صندوق های رای حاضر شوند و رای بدهند و ان شاءالله این دعوت علماء همانند گذشته مورد اجابت مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان در توضیح انتخاب اصلح و نحوه شناخت اصلح در انتخاب رئیس جمهور، گفت: با انتخاب رئیس جمهور ۴ سال و به تعبیر دیگر ۸ سال زمام مملکت خود را به دست یگ جریانی می دهیم نه یک شخص و بر اساس آن تفکری بر جامعه حاکم می شود، لذا باید در انتخاب این شخص بسیار حساس باشیم و با توجه کردن به سابقه و کارنامه گذشته و عملکردها، فرد شایسته ای که نسبت به خدمت به مردم تعهد دارد و اعتقاد به دین و مذهب و مملکت دارد را انتخاب کنیم.

وی در باب اهمیت انتخاب شورای شهر افزود: انتخابات شورای شهر از اهمیت بالایی برخوردار است و ۴سال قرار است امکانات شهر در اختیار عده ای قرار بگیرد، اگر دقت و توجه نداشته باشیم مجددا کسانی وارد شوراهای اسلامی شهرها می شوند که متهم به فساد اعتقادی، مالی، اخلاقی بوده، لذا انتخاب ما باید انتخاب دقیقی باشد تا شاهد شهری آباد هم از نظر عمرانی و هم از جهت فرهنگی و مذهبی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha