جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانکی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: خطرناکترین بحران برای ایران، بحران جمعیّت است که اگه به فکر آن نباشیم تا حدود صدسال توان جبران نداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، امیر حسین بانکی پور، در جلسه روشنگری که امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اصفهان برگزار شد، به بیان حساسیت انتخابات پیش رو پرداخت و دلایل اهمیت را بیان کرد.

وی افزود: این دوره از انتخابات بیشترین اهمیت نسبت به انتخابات های گذشته دارد و باید در راستای ایجاد امید ومشارکت حداکثری همه توان خود را به کار ببندیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس  تصریح کرد: دو بحث فصای مجازی و جمعیت و خانواده در کمیسیون فرهنگی رای آورد و درباره آنها قوانین جامعی نوشته شده که در آینده نزدیک محتوا و جزئیات بیشتر آن رسانه ای خواهد شد.

وی یادآور شد: خطرناکترین بحران برای ایران، بحران جمعیت است که اگر به فکر آن نباشیم تا حدود صدسال توان جبران نداریم، لذا طبق فرموده مقام معظم رهبری بصورت ضرب الاجل باید به آن پرداخته شود.

بانکی با بیان گزارشی از فعالیت های یکساله خود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بیشترین فعالیت ها در راستای تامین آب شهرستان اصفهان و مسایل پیرامون آن بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: مناطق محروم را در اولویت کار قراردادیم و همه پنج نماینده اصفهان در سال گذشته دو بار از مناطق محروم بازدید کردیم و قدمهای موثری برای رفع مشکلات برداشته شده است که امیدواریم مثمر ثمر باشد.

 بحران جمعیّت خطرناکترین بحران ایران است

 بحران جمعیّت خطرناکترین بحران ایران است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha