پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با معاون وزیر ورزش

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: استان های همجوار هرمزگان با وجود برخورداری کمتر از ظرفیت صنایع، اما به لحاظ تیم داری و ورزش قهرمانی در جایگاه بهتر و بالاتری قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده،  ظهر امروز در دیدار با جمشید تقی زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی وزیر ورزش و جوانان، با بیان اینکه وضعیت زیر ساختهای ورزشی در غرب استان نسبت به مناطق شرقی بهتر است، گفت: متوازن شدن این زیر ساختها در مناطق مختلف استان نیازمند توجه ویژه و حمایت های مسئولان استان و کشور است .

وی با اشاره به اینکه جوانان جنوبی از استعداد ورزشی و توان بدنی بالقوه ای برخوردارند، ادامه داد: این استعداد های خدادادی به دلیل عدم پشتیبانی، امکان ظهور و بروز نیافته و سبب یأس و ناامیدی جوانان استان شده است.

 نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: توسعه زیر ساخت های ورزشی سبب مشارکت پر شور جوانان و افزایش نشاط اجتماعی، خودباوری و خود اتکائی آنها خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده به ظرفیت های استان در زمینه ورزش پهلوانی و زورخانه ای اشاره کرد و گفت: در بین جوانان هرمزگان علاقمندان زیادی به ورزش های پهلوانی و زورخانه ای وجود دارد که امیدواریم با توسعه این ورزش در کنار ورزش های قهرمانی، علاوه بر ایجاد فضای معنوی سبب تلطیف فضای ورزشی و جوانان استان شود.

وی تصریح کرد: استان های همجوار هرمزگان با وجود برخورداری کمتر از ظرفیت صنایع، اما به لحاظ تیم داری و ورزش قهرمانی در جایگاه بهتر و بالاتری قرار دارند که امیدواریم با همت مسئولین استانی، کشوری و نمایندگان مجلس، هرمزگان نیز صاحب تیم های ورزشی شاخص شود.

برپایه این گزارش، در این دیدار در خصوص پروژه ها و طرح های عمرانی ورزشی هرمزگان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha