یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طاهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تأکید بر لزوم بصیرت‌بخشی به آحاد مختلف جامعه، نقش روحانیت را به عنوان مرجع مورد اعتماد متدینین در تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح مهم ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شبکه تبلیغی و روحانیت مرجع مورد اعتماد متدینین در تشریح ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه مبلغین باید بصیرت سیاسی لازم را به مردم انتقال دهند، اضافه کرد: هرچند شبکه تبلیغی و سایر تشکل‌های مذهبی، نباید ستاد انتخاباتی شوند، اما با ارائه شاخص‌ها و ویژگی‌های انتخاب اصلح از نظر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) نقش مهمی در افزایش آگاهی و بصیرت سیاسی اقشار مختلف مردم بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه رسالت روحانیت، روشنگری برای مردم در عرصه‌های مختلف و به ویژه انتخابات است، ابراز داشت: شبکه تبلیغی و مبلغین نباید در مسئله مهم انتخابات سکوت کنند، بلکه مسئولیت دارند با تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح در کلام ائمه معصومین (ع)، به مردم نشان دهند مصداق این شاخص‌ها کیست؟ 

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه روحانیت، پیشتاز ارتقای بصیرت جامعه‌ی اسلامی است، تصریح کرد: شبکه‌ی تبلیغی و مبلغین نباید نسبت به وقایع و گرایش‌های سیاسی مردم بی‌اعتنا باشند و لازم است در راستای افزایش سطح آگاهی سیاسی مردم متناسب با تحولی که در جامعه اتفاق می‌افتد، نقش راهبری فکری خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha