پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

 حوزه / مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: مساجد نقش مهم و مؤثری در جامعه اسلامی دارند و می‌توانند با جذب جوانان و نوجوانان آنان را از پرتگاه خطرناک تهاجم فرهنگی نجات دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی، صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهر محمود آباد نمونه گفت: تحقق ایران مقتدر و عزتمند در عرصه های  مختلف نیازمند وحدت و انسجام بیشتر و اتکا به توان و دانش داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: همه باهم دست در دست هم با تبعیت از امام مسلمین و بدون ترس از دشمن، در پایداری ایران اسلامی با تمام قوا  تلاش داشته باشیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: برای حل مشکلات باید انتخاب صحیح داشته باشیم و دیگران را هم برای رسیدن به گزینه اصلح راهنمایی کنیم.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین تصریح کرد: دشمنان اسلام با برنامه ریزی  در تلاش هستند که  ارزش های دینی و اسلامی مانند عفاف و حجاب زنان را از بین ببرند.

وی به نقش مساجد در نظام مقدس جمهوری اشاره و عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت مساجد باید خدا محوری، عدالت خواهی، روحیه انقلابی گری و جهادی، ایمان و تقوا، تلاش و پشتکار را بین نسل جوان تقویت کرد و با تبیین این مؤلفه ها جوانان را به سمت ارزش ها رهنمون ساخت تا هر ضد ارزشی نتواند آنان را از پای دربیاورد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مساجد نقش مهم و مؤثری در جامعه اسلامی دارند و می‌توانند با جذب جوانان و نوجوانان آنان را از پرتگاه خطرناک تهاجم فرهنگی نجات دهند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: اتحاد ملت ایران و  تبعیت از ولایت فقیه عامل اصلی شکست توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف بوده و این امر پایداری و استواری انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه مسجد پایگاه اسلام و سنگری در مقابل جنگ نرم دشمن است، اظهار کرد: حضور دائم در این پایگاه می‌تواند تربیت اسلامی را به دنبال داشته و موجبات دوری از انحرافات را فراهم آورد و سبب شود تا تبلیغات دشمنان علیه جوانان بی‌اثر شود.

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی هم در این جلسه بیان کرد: جوانان برای آن که از فتنه‌های دشمنان در امان باشند، به پناهگاه‌های امن پناه ببرند و هیچ پناهگاهی همانند مسجد برای انسان امن نیست.

 استاد مدرسه علمیه شهرستان تاکستان ضمن تبریک دهه کرامت، بیان کرد: دهه کرامت فرصتی برای بازاندیشی سیره اهل بیت(ع) است تا بتوان با تأسی و الگوگیری از آنان راه و رسم سعادت را برای نسل بشر ترسیم کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha