دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: رسانه ملی امسال برای اینکه مردم بتوانند به خوبی با برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری آشنا شوند، سنگ تمام گذاشت.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، ظهر امروز در نشست  بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج ضمن تبریک دهه کرامت گفت: این دهه را دهه کرامت نام‌گذاری کرده‌اند، چرا که کرامت اهل بیت(ع) و برگزیدگان خاص خداوند، به نسل بشر تمامی ندارد و در تمام قرن و اعصار همواره وجود داشته و دارد و این همان کاری است که از ابتدای خلقت بشریت انبیا همواره انجام دادند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج خاطرنشان کرد: در حقیقت این دهه به وسعت کرامت یک نسل است که تمام مفاهیم سازنده فرهنگ اسلامی در آن تداعی می‌شود.  

وی ادامه داد: ولایت‌مداری و در رکاب امام زمان خود بودن، یکی از مهم‌ترین درس‌هایی است که می‌توان از این دهه پربرکت و نورانی داشت.

استاد حوزه علمیه شهرستان آوج به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت و بیان کرد: رسانه ملی امسال برای اینکه مردم بتوانند به خوبی با برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری آشنا شوند، سنگ تمام گذاشت.

وی ادامه داد: مناظره ها در رسانه ملی به پایان رسید و در حقیقت این مردم هستند که باید اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام شعبانلی عنوان کرد: همه دشمنان آماده ضربه زدن به نظام و انقلاب و مردم هستند و مردم با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح می توانند توطئه های دشمن را نقشه بر آب و بی اثر کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: ملت ایران با هوشیاری از بین همه نامزدها، بهترین را انتخاب کنند و با حضور حداکثری در انتخابات  دشمنان را ناامید کنند.

 استاد حوزه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: میزان مشارکت در انتخابات، نشان دهنده سطح آگاهی و بصیرت مردم است و با میزان احساس مسئولیت ملت نسبت به سرنوشت خودشان رابطه مستقیم دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha