جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: آوینی وار خدمات کادر درمان و اورژانس را مستند کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در دیدار پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: حضرت معصومه(س) و احمدبن موسی(ع) با مهاجرتی که به ایران داشتند، اهمیت ولایت و امامت را که اساس اسلام است به ما نشان دادند و این ایام را می‌باید بیشتر قدر بدانیم.

 وی با تقدیر از خدمات اورژانس و کادر بهداشت و درمان، تصریح کرد: مسئولان حوزه بهداشت و درمان در ایام بیماری کرونا خدمات ارزنده‌ای داشتند و با جدیت در بحث بهداشت و درمان و مقابله با این بیماری پای کار بودند که از آنها قدردانی می‌کنیم..

آوینی وار خدمات کادر درمان و اورژانس را مستندسازی کنیم

 امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه آوینی‌وار خدمات کادر درمان و اورژانس کشور را ثبت و ضبط کنیم، بیان کرد: لازم است همان گونه که شهید آوینی دفاع مقدس را مستند کرد و این اقدام برکات بسیاری به همراه داشت، امروز نیز خدمات کادر بهداشت و درمان و اورژانس مستند شود تا در تاریخ باقی بماند چرا که اینها سرمایه‌های معنوی و انسانی کشور است..

 رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین  با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله روز جمعه شاهد حماسه ای دیگر از حضور باشکوه مردم پای صندوق های رأی خواهیم بود و این اتفاق پرشور رقم خواهد خورد.

دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور نیز در این دیدار بیان کرد: هزار دستگاه آمبولانس به زودی وارد شبکه اورژانس می‌شود که از آنها برای تقویت و تجهیز پایگاه‌های امدادی استفاده می‌شود و تعدادی از آمبولانس‌ها به قزوین اختصاص می‌یابد.

 وی تصریح کرد: به کمک تجهیزات مربوط به احیا و نوار قلب سیار و در اختیار گذاشتن آن به پزشکان تاکنون موفق به نجات جان ۱۳۰ هزار بیمار دچار سکته قلبی و مغزی شده‌ایم.

رئیس اورژانس کشور گفت: در راه اندازی اورژانس بانوان گام‌های خوبی برداشته‌ایم و در برخی مناطق این اتفاق افتاده و مردم از این کار رضایت بالایی دارند و تلاش می‌کنیم با جذب دانشجویان زن، این حرکت را در کشور توسعه دهیم.

 کولیوند با بیان اینکه متوسط زمان حضور اورژانس در حوادث به ۱۵ دقیقه رسیده است، افزود: در این بخش نیز پیشرفت چشم‌گیری داشته‌ایم و با استانداردهای جهانی فاصله ای نداریم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha