سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی ۲۸ خرداد با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای بار دیگر توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، گفت: باید با اخلاص و همت جهادی در روزهای باقی مانده تا انتخابات از همه ظرفیت های تبلیغی برای حضور حداکثری و مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بهره گیریم.

وی با بیان اینکه حضور آگاهانه و بابصیرت مردم ایران اسلامی در انتخابات ۱۴۰۰ گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: حضور حداکثری مردم در واقع پیروی از خط امام (ره)،تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تجدید میثاقی دوباره با آرمان های شهدای والامقام ایران اسلامی است . 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم پای صندوق های رای نقشه ها و توطئه های بسیاری را طراحی کرده اند، خاطر نشان کرد: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی ۲۸ خرداد با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای بار دیگر توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی خواهند کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات برگرفته از کتاب و سنت است، تصریح کرد: باید با پشت سر گذاشتن این مقاطع حساس با انتخاب افرادی متدین، دانا، کارآمد و پاکدست از پیج خطرناک تاریخ عبور کنیم.

انتهای پیام
  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha