دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسینی منش ،امام جمعه الوارگرمسیری

حوزه/ حجت‌الاسلام حسینی منش، از اقدامات بصیرتی انجام شده در قرارگاه تواصی مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرستان امیدیه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست قرارگاه تواصی مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرستان امیدیه با حضور مسئولان حوزوی شهر برگزار شد.

در این مراسم، که با حضور ویژه امام جمعه شهرستان امیدیه برگزار شد، گزارشی از عملکرد قرارگاه تواصی و مواسات مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) توسط فرمانده قرارگاه ارائه شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم سید نور در تشریح اقدامات انجام شده، اظهارداشت: اعزام مبلغین و اساتید به روستاها برای روشنگری جهت حضور حداکثری در انتخابات و همچنین تشکیل جلسات متعدد با اقشار مختلف از جمله جامعه هنرمندان، بزرگان عشایر، اصناف و فرهنگیان، بخشی از اقدامات انجام شده در قرارگاه تواصی می‌باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش رو، گفت: برگزاری رزمایش تواصی به‌حق با اعزام کاروان شادی به روستاها و تشکیل نشست‌های تمدن ساز در سطح شهرستان و راه‌اندازی ایستگاه‌های بصیرتی، در دستور کار برنامه‌های هفته جاری منتهی به انتخابات، قرار گرفته است.

همچنین حجت‌الاسلام حسینی منش، امام جمعه امیدیه، ضمن قدردانی از مدیر مدرسه علمیه جهت راه‌اندازی قرارگاه تواصی، اظهارداشت: خرد جمعی پیش برنده امور است؛ به همین دلیل باید هماهنگی و انسجام خوبی میان حوزویان شهرستان شکل گیرد.

وی تصریح کرد: کارهای جمعی شاید کند پیش رود، ولی حاصل و نتیجه مطلوب‌تری خواهد داشت و این نتیجه چه‌بسا آنی و لحظه‌ای نباشد، اما با توجه به اینکه مصداق آیه «یدالله مع الجماعه» است، قطعا اثرگذارتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی منش، در پایان اظهارداشت: هدف بلند مدت قرارگاه تواصی باید اتصال با همه اقشار و آحاد جامعه باشد و لازم است با تشکیلاتی قوی و منسجم در عرصه‌های مختلف به کار خود ادامه دهد.

تقدیر امام جمعه امیدیه از فعالیت‌های بصیرتی قرارگاه تواصی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha