چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: فعالیت‌های جهادی طلاب باعث ایجاد همدلی بین مردم می‌شود و اثرات روحی مثبت بر جامعه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در مراسم تجلیل از طلاب جهادی حوزه های علمیه برادران و خواهران استان قزوین در عرصه مقابله با کرونا  که در حسینیه ثارالله سپاه استان قزوین برگزار شد، گفت: در همان روزهای نخست شیوع ویروس منحوس کرونا که نگرانی و ترس و واهمه بسیاری ایجاد کرده بود، طلاب و روحانیون جهادی به خصوص در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی وارد عرصه شدند و بدون چشمداشت و مخلصانه به خدمت رسانی پرداختند.

وی خاطرنشان کرد:  اقدامات گسترده طلاب و روحانیون جهادی در این زمینه همچنین دیگر عرصه های مقابله با کرونا و نیز به ویژه رزمایش بزرگ کمک و همدلی مؤمنانه در تاریخ کشور ماندگار شد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ادامه داد: روحانیون به عنوان افراد دلسوز، علاوه بر اینکه بنیان‌های دینی، اخلاقی و اعتقادی مردم را تقویت کرده‌اند، تلاش‌های جدی و اثرگذاری در مسیر رفع مشکلات و نیازهای فرهنگی جامعه داشته و دارند.

وی اظهار کرد:  آسیب‌های اجتماعی، موانع و مشکلات بسیاری وجود دارد که با اقدامات جهادی طلاب جوان و گروه‌های جهادی قابل حل و رفع شدن است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به برگزاری انتخابات در کشور پرداخت و بیان کرد: تحریم انتخابات نقشه و دسیسه دشمنان است و مردم ما بسیار فهیم و باتجربه تر از آن هستند که خود را با چنین شعارهای توخالی و پوچی همراه کنند.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: مشارکت در انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری با رای بالا وظیفه ملی، انقلابی و شرعی همگان است، البته دشمنان نظام اسلامی همه توان و هدف خود را به مشارکت پایین و قهر مردم با صندوق های رای معطوف کرده اند.

حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری، دبیر گروه های جهادی حوزه علمیه قزوین نیز در سخنانی گفت: از حمایت های مدیریت حوزه علمیه قزوین و همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تقدیر می کنم.

وی خاطرنشان کرد:  اساتید و طلاب در سطح استان در کنار سایر اقشار بسیج برای خدمت رسانی به آحاد مردم در عرصه مقابله با کرونا فعالیت های بسیار ارزشمندی را ارائه کردند.

دبیر گروه های جهادی حوزه علمیه قزوین از مجاهدت‌های مدافعان سلامت قدردانی و  بیان کرد: مدافعان سلامت خط‌شکن بودند و آن قدر خوش درخشیدند که مقام معظم رهبری فرمودند هر کدام از مدافعان سلامت در این راه جان خود را از دست دهد حکم شهید دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha