جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام خضری قزوین

حوزه / امام جمعه موقت قزوین گفت:  مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در انتخابات بار دیگر مهر بطلانی بر هجمه‌های شوم دشمنان خواهد زد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری، ظهر  امروز در دیدار با مسئولین بسیج ادارات استان قزوین ضمن تبریک دهه کرامت گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) را از آن جهت کریمه اهل‌بیت می‌خوانند که صاحب فضیلت و کرامت در علم، دانش، پاکی و عصمت است و بخشش و کرم حضرت زبانزد بوده است.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه افزود: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در انتخابات بار دیگر مهر بطلانی بر هجمه‌های شوم دشمنان خواهند زد.

وی ادامه داد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از ایران شکست‌های پی در پی خورده‌اند و دسیسه‌های آنها به سرانجام نرسیده است و به طور قطع با حضور سلیقه‌های مختلف به ویژه نسل جوان در انتخابات نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی، نقش بر آب و توطئه آنها خنثی می شود.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: کشور باید به دست کسانی سپرده شود که به گفتمان انقلاب اعتقاد قلبی دارند. 

حجت الاسلام خضری عنوان کرد: آمریکا و معاندان با توجه به اینکه توان مقابله نظامی با ایران را ندارند، سعی و تلاش گسترده‌ای برای ایجاد دلسردی و یأس مردم بکار بسته‌اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنندف لذا باید در این عرصه  هوشیار باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha