شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: دولت جوان انقلابی‌ باید در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی پای آرمان‌های کشور خود بایستد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، نشست بصیرتی-سیاسی «انتخاب اصلح از دیدگاه مقام ‌معظم‌ رهبری با محوریت عملکرد انقلابی و جهادی در انتخابات ۱۴۰۰» در مدرسه علمیه الزهراء(سلام‌الله‌علیها) آزادشهر با حضور حجت الاسلام رجنی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبد برگزار شد.

حجت الاسلام رجنی در این نشست به شاخصه‌های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: داشتن طهارت ظاهر و باطن و صادق‌الوعد بودن از شاخصه‌های انتخاب فرد أصلح است که  قرآن کریم الگوهای شایسته ای از جمله؛ ابراهیم، طالوت، موسی و عیسی را ذکر کرده است.

وی با تاکید بر بیانات مقام ‌معظم‌ رهبری(مدظله‌العالی)، مهم‌ترین مسئله در انتخاب فرد أصلح با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را در این دولت، کارآمدبودن و امانت‌پذیری معرفی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: داشتن روحیه جهادی و کار شبانه‌روزی جهت حل مشکلات کشور و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد جامعه در همه ابعاد مادی و معنوی، موجب خنثی‌شدن تحریم‌های دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام رجنی بیان کرد: دولت جوان انقلابی‌ باید در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی پای آرمان‌های کشور خود ایستاده و با مدیریت و برنامه دقیق و اصولی، کشور را از تنگناها عبور دهد.

وی تصریح کرد: آسیب‌های هواپرستی، مقام‌پرستی، انفعال و خودباختگی و از غرب‌گرایی به غرب‌گدایی رسیدن و ارتجاع به گذشته بسیار بد بوده و بنا به توصیه قرآن کریم قوم (و ملتی) می‌تواند سرنوشت خود را تغییر دهد که آنچه در خودشان است را تغییر دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس در پایان گفت: همانطور که در شب قدر با دعا و نیایش سرنوشت انسان‌ها رقم می‌خورد، در ایام انتخابات نیز انسان با سلاح علم و بصیرت با انتخاب فرد أصلح و دولتی کارآمد، چهار سال آینده خود را تعیین می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha