دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علیزاده ، امام جمعه شوش

حوزه/ حجت‌الاسلام علیزاده، انتخابات را فرصتی مغتنم برای اصلاح وضع نابسامان موجود دانست و گفت: اگر مردم از بیکاری و معیشت و نبود تولید می‌نالند، باید تغییر را در ارکان مهم دولت ایجاد کنند و این تغییر فقط با حضور در پای صندوق‌های رأی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام علیزاده، امام جمعه شهرستان شوش دانیال(ع)، در نشستی با حضور مبلغین و مبلغات که با عنوان همایش «حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات و نقش روحانیت» برگزار شد، اظهارداشت: روحانیون به‌عنوان امامت فکری جامعه باید شناخت کامل و درستی از انقلاب داشته باشند تا بتوانند حرکت کنند.

وی با بیان اینکه داشتن کاتالوگ انقلاب، تجهیزات دفاع در مقابل دشمن را مهیا می‌کند، به جملاتی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ما هر جا نگاه حداقلی داشتیم، شکست خوردیم، نگاه به انقلاب باید حداکثری باشد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تاریخ گذشته ما در بحث مشروطه نگاه حداقلی داشتیم؛ به این صورت که یک مجلسی در کنار شاه باشد و به خرده فرمایشات شاه ایراد بگیرد که نه‌تنها استبداد نرفت، بلکه به استبداد کبیر تبدیل شد؛ همچنین در صنعت ملی شدن نفت این نگاه حاکم بود که نه‌تنها ملی نشد بلکه بعد از کودتای ۲۸ مرداد علاوه بر انگلیسی‌ها در اختیار امریکا هم قرار گرفت.

حجت‌الاسلام علیزاده اضافه کرد: اگر نگاه حداقلی نداشتیم و فقط به دنبال تغییر  نبودیم، انقلاب‌گری درون انقلاب معنا پیدا می‌کند.

وی انقلاب اسلامی را مبلغ رابط امام و امت دانست و گفت: انقلاب اسلامی مانوری برای حضور است و باید حضور در امام زمان(عج) را قبل از ایشان تمرین کنیم.

حجت‌الاسلام علیزاده افزود: وقتی که رابطه امامت و امت مستحکم شد، باید به دنبال پیشرفت باشیم! نه یک حکومت ساکن و رابط... .

امام جمعه شهرستان شوش دانیال(ع) در پایان گفت: باید خطاهای گذشته را اصلاح و رو به جلو حرکت و پیشرفت کنیم؛ به همین علت در بیانیه گام دوم انقلاب، بعد از انقلاب و نظام سازی، انقلاب ما دچار خموشی و سکون نشد، بلکه در هر مقطعی حرکت و پیشرفت کرد و بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب، چون امام ما تحول‌گرا بود. وقتی امام ما به دنبال رابطه امام و امت است، ما هم باید این‌چنین باشیم.

وی در پایان با اشاره به دسیسه‌های دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات، انتخابات را فرصتی مغتنم برای اصلاح وضع نابسامان موجود دانست و اظهارداشت: اگر مردم از بیکاری و معیشت و نبود تولید می‌نالند، باید تغییر را در ارکان مهم دولت ایجاد کنند و این تغییر فقط با حضور در پای صندوق‌های رأی امکان‌پذیر است.

انتخابات فرصتی مغتنم برای اصلاح وضع نابسامان موجود است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha