چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ نشست هم اندیشی معاونین تهذیب مدارس علمیه استان اصفهان

حجت الاسلام مومنی گفت: برخی از افراد سخن از انقلابی گری و انقلاب و عدم سکولار بودن می زنند ولی در کف میدان برای اجرای این مباحث حضور پیدا نمی کنند و فقط سخنرانی می کنند و حضور فعالانه ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید حسین مومنی، صبح امروز در جمع معاونین تهذیب مدارس علمیه اصفهان اظهار کرد: طرح رشد و تعالی در سطح مدارس علمیه علی رغم همه مشکلات ناشی از کرونا در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح معاونین فرهنگی و تهذیب در راس هرم اجرایی هستند، گفت: برخی از مسئولین فرهنگی مدارس علمیه نسبت به اجرای این طرح بی مهری داشته اند و آنگونه که باید و شاید گام در میدان ننهادند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ضمن  تاکید بر ضرورت هماهنگی وهم افزایی بیشتر معاونین فرهنگی مدارس با یکدیگر به منظور بهبود وضعیت طلاب، عنوان کرد: اجرای طرح رشد و تعالی یک ضرورت بوده و نباید منعفلانه در قبال آن عمل کند.

حجت الاسلام مومنی اظهار کرد: معاونین فرهنگی مدارس علمیه باید در اجرای برنامه ها و طرح های معاونت تهذیب از یک سو با مدیرهای مدارس علمیه هماهنگ و ارتباط داشته واز سویی دیگر با معاونت تهذیب مرکزمدیریت حوزه علمیه اصفهان هماهنگ باشند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: معاونین تهذیب نسبت به وضعیت طلاب در همه ابعاد از لحاظ شکل ظاهری، ارتباطات و تحصیلی حساس باشند و پیگیر امور باشند.

حجت الاسلام مومنی متذکر شد: برخی افراد سخن از انقلابی گری و انقلاب و عدم سکولار بودن  می زنند ولی در کف میدان برای اجرای این مباحث حضور پیدا نمی کنند و فقط سخنرانی می کنند و حضور فعالانه ندارند.

وی ابراز کرد: نقش معاونین فرهنگی مدارس در پرشور شدن نشست های سیاسی حوزه علمیه بسیار حائز اهمیت بوده که این امر برخاسته از دغدغه مندی است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان افزود: دغدغه مندی و مطالبه گری از رسالت های اصیل معاونین فرهنگی مدارس علمیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha