سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام فاتطمیان

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: در عرصه تعیین سرنوشت خود با نشاط حاضر شده و با انتخاب درست، زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در دیدار با  جمعی  از دست اندرکاران ستاد انتخابات شهر اقبالیه گفت: دشمن درصدد است بین جوانان و آرمان‌های انقلاب فاصله انداخته و هویت آنان را غرب زده کند، اما باید با روشنگری و بصیرت افزایی سعی کنیم فریب دشمن را نخورده و در برابر توطئه های  آنها بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت پذیرفتن در نظام اسلامی امانتی الهی است که باید در راستای خدمت به خلق صورت پذیرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: لازم است مردم برای انتخاب کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا با پرهیز از مسائل قومی به افراد شایسته که توانایی رفع مشکلات را دارند رای بدهند.

وی با بیان اینکه کشور از سوی افراد باتجربه بهتر اداره می شود، تصریح کرد: این افراد نیز از اندیشه و توانمندی بالقوه‌ جوانان باید بهره بگیرند تا کشور به توسعه و پیشرفت خود در زمینه‌های گوناگون ادامه دهد و به این حرکت سرعت بخشد.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران بارها در عرصه های عرصه ها مختلف تاریخی ثابت کردند که در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعالی دارند و در انتخابات ۲۸ خرداد سال جاری نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد و بار دیگر به جهانیان ثابت می‌شود که این نظام متعلق به ملت است.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: در عرصه تعیین سرنوشت خود با نشاط حاضر شده و با انتخاب درست، زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم نماییم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha