پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سالاری مکی

حوزه/ حجت الاسلام سالاری مکی، در پیامی از مردم و طلاب برای حضور در عرصه انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بجنورد، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در پیامی از مردم و طلاب برای حضور در عرصه انتخابات دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوص

حمد و سپاس بیکران به درگاه خداوند متعال که دوران حیات ما را در نظام نورانی انقلاب اسلامی ایران عزیز مقرر کرد تا به برکت انفاس قدسی امام راحل ،خون مقدس شهدا ، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ،تلاش جهادگران عرصه استکبارستیزی و پیشرفت همه جانبه کشور، مجاهدت تلاشگران راه حق و عدالت، حضور در جنگ اراده ها و کارزار جهاد سیاسی بر علیه کفر و نفاق جهانی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را تجربه کنیم.

مردم ولایتمدار، جوانان غیور ، بانوان مکرمه و همه اقشار شریف ایران اسلامی، اکنون در اولین انتخابات گام دوم انقلاب با فهم عمیق سیاسی و شناخت ابعاد گوناگون دشمنی بدخواهان نظام اسلامی، فرمایشات ولی امر مسلمین جهان را در صف های رای که با محور بصیرت و تبعیت از ولایت و برای ادای تکلیف الهی است در روز جمعه شکل خواهد گرفت عملیاتی خواهند کرد.

ایرانیان غیرتمند با توجه به سلامت جسم در ارتقاء سلامت آبروی بین المللی ایران اسلامی و جلوگیری از تاخت و تاز دشمنان و ابتلای کشور به رخوت و ناامیدی نقش آفرینی خواهند کرد.

حوزویان اساتید مبلغین و طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی در کنار همه آحاد مردم و دلسوزان نظام در عرصه مشارکت حداکثری و تواصی به حق به فرمایشات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای لبیک میگویند و  تحقق دولت جوان حزب اللهی و رفع مشکلات موجود را از خداوند متعال خواستارند.

بعون الله الملک الاعلی

حجت سالاری مکی

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha