سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
با عدم حضور در پای صندوق رای، مشکلات حل نمی شود

حوزه/ مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) همدان: با عدم حضور در پای صندوق رای، مشکلات حل نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام امیر مطهری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) همدان در سلسله نشست های بصیرتی «مشق حضور» که به صورت حضوری و آنلاین در تالار فرهنگی مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: مهمترین رویداد پیش رو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و در برخی مناطق نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: ایران در بین کشورهای آزاد دنیا دموکرات ترین انتخابات را برگزار می کند که مردم بالاترین نقش در تعیین مسئولین برای اداره کشور را بر عهده دارد و در حقیقت جمهوری اسلامی ایران تکیه بر آرای مردم داشته و مردم در انتخاب کارگزاران حاکم بطور مستقیم و غیر مستقیم دخیل هستند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: انتخاب ریاست جمهوری، انتخاب یک فرد نیست، بلکه انتخاب یک شبکه گسترده ای از مدیران است که تقریبا متشکل از تعداد زیادی از مدیران خرد و کلان است، بنابراین اگر در انتخابات شرکت نکنیم خودمان متضرر می شویم زیرا باعث میشویم دیگران به جای ما انتخاب کنند.

وی ادامه داد: نباید انتقام دولت فعلی را از دولت آینده بگیریم و اگر گله مند و معترض هستیم با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب صحیح اعتراض خود را ابراز کنیم و بدانیم که با عدم حضور، مشکلات حل نمی شود.

مطهری اظهار کرد: در انتخابات به جریان فکری رای می دهیم پس باید مراقب باشیم که فریب هوچی گری برخی را نخوریم، چرا که‌ عملکرد آنها در گذشته خیلی مهم است و باید دقت کنیم که جریان فکری غرب گرا مبنای اصل تعامل و ارتباط را پیوند عمیق با غرب می داند و استعدادها و ظرفیت درون کشور را باور ندارد و نتیجه این تفکر می شود، معطل نگاه داشتن کشور در ۸ سال گذشته .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار کرد: برای تغییر وضع موجود، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ضروری است. اصلح‌ از منظر رهبر معظم انقلاب بایستی انقلابی و از تقوای دینی و سیاسی برخوردار بوده و اعتقاد به استقلال همه جانبه کشور داشته باشد.

وی در پایان گفت: با توجه به شرایط فعلی وظیفه ما ایجاد شور انتخاباتی و امید آفرینی در بین مردم و آگاهی بخشیدن به اینکه هنوز هستند افرادی که مانند حاج قاسم و شهید طهرانی مقدم ها که دلسوز نظام هستند و به امید آنکه با فضل خداوند با حضور آگاهانه در خنثی نمودن توطئه های دشمنان و منافقان است که دعوت به عدم رای می کنند پیروز میدان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha