جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میرعباس سالمیان مسئول گروه جهادی تبلیغی مرصاد

حوزه/ فعالیت تبلیغی مبلغان در ایام انتخابات، گروه ۶۰ نفره جهادی تبلیغی مرصاد، با رعایت موازین بهداشتی در فضای باز حاشیه شهرها و سطح روستاهای استان، مشغول دعوت مردم به حضور حد اکثری و انتخاب اصلح می باشند.

 حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه ، بیان کرد: روحانیون انقلابی در قالب گروه های جهادی، تبلیغی بر اساس وظیفه ذاتی خود در ایام تبلیغی، حوادث طبیعی( سیل، زلزله، کرونا) و همچنین در وضعیت کنونی، جهت دعوت مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح پای کار هستند.

مسئول گروه جهادی تبلیغی مرصاد با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری حکیم و فرزانه که فرمودند: انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند افزود: مکلفیم برای تنویر افکار عمومی مردم در شهر و روستا، اهمیت حضور در انتخابات را باز گو کنیم.

وی ادامه داد: از حدود ۲ هفته گذشته، با همکاری و همگامی ۶۰ نفر از اعزه روحانیون جهادی و آتش به اختیار، کار را با استفاده از شیوه های جُنگ شادی کودکان در حاشیه شهر کرمانشاه و بوستان ها، برگزاری تریبون آزاد، نمایشگاه، جلسات بصیرت افزایی در مساجد، آغاز کردیم.

حجت الاسلام سالمیان اظهار کرد: قسمت دیگر فعالیت روحانیون جهادی، نشستن پای درد و دل روستائیان، ایلات و عشایر غیور سطح استان، فضای با نشاطی را با روشنگری و بصیرت افزایی لازم، برای حضور آنان در پای صندوقهای رأی ترسیم نمودند.

 وی در پایان گفت: تقاضای روستائیان و عشایر کوچ رو از ما، رساندن دغدغه و دلبستگی آنها به انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه، همچنین جامه عمل پوشاندن مسئولین، خصوصا رئیس جمهور آینده به وعده های داده شده و اهمیت به اقشار مستضعف روستایی و عشایری بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha