پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شرکت در انتخابات یک وظیفه ی شرعی و قانونی است

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) گفت:شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است و کسانی که قائل به ولایت پذیری هستند باید در این امر مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند.

پروانه ترکمان اسدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، اهمیت شرکت در انتخابات را بیان کرد و گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است و کسانی که قائل به ولایت پذیری هستند باید در این امر مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند.

وی ادامه داد: وظیفه هر ایرانی است که با شرکت در انتخابات از خون  شهدا که در راه پایداری وطن و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده است، دفاع  و سهم خود را در این میدان ادا کند .

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ملایر بیان کرد: یکی از توصیه های حضرت امام خمینی(ره) در باب انتخابات، رعایت احکام و قوانین مرتبط با انتخابات بود، از جمله؛ رعایت آداب اسلامی واخلاقی  می باشد.

وی با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی تصریح داشت: نظام مردم سالاری دینی این حق انتخاب درتعیین سرنوشت جامعه ر ابه مردم و امت اسلامی هدیه کرده و ما باید از این موهبت نهایت استفاده را ببریم و بدانیم که حق انتخاب به معنای آزادی در انتخاب سرنوشت است و آن را با عدم رای دادن، به دیگران واگذار نکنیم.

 ترکمان اسدی در پایان به ضرورت حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح اشاره کرد تا بار دیگران دشمنان این نظام نامید شوند و بدانند که مردم ایران خود سرنوشت خویش را رقم می زنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha