جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی

 حوزه / حجت الاسلام موسوی گفت: لازمه تشکیل دولت جوان انقلابی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و گزینش فرد اصلح برای اداره امور کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی، صبح امروز در جمع مردم شهرک ناصرآباد قزوین گفت: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به واقع سرزمین انتخاب‌ و انتخابات متعدد بود و هر سال در آن انتخابات برگزار شد و مردم با حضور در آن شعور سیاسی و اجتماعی خود را نشان دادند و اکنون نیز با شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند.

وی با بیان اینکه حضور ملت ایران  در صحنه، معادلات و نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند،  افزود: در قرآن کریم داریم که سرنوشت هیچ ملتی تغییر نمی‌کند مگر اینکه خودشان بخواهند و اکنون نیز سرنوشت کشور در انتخابات تعیین می‌شود.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از جمله توصیه های رهبر معظم انقلاب به عموم ملت ایران است و این بارهم تمامی اقشار جامعه با حضور در پای صندوق های اخذ رای ضمن انتخاب اصلح، حماسه بزرگی در کشور رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه‌ حضور و مشارکت مردم شکل گرفته است  و صحنه‌ انتخابات یکی از مهم‌ترین مسائلی است که حضور مردم نقشی تعیین کننده در پیشرد اهداف انقلاب دارد.

استاد مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: لازمه تشکیل دولت جوان انقلابی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و گزینش فرد اصلح برای اداره امور کشوراست.

وی ادامه داد: نگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هم همین است، چرا که حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب و راه را برای پیشرفت کشور باز می‌کند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha