شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خوزستان، با انتقاد از عملکرد مسئولان دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: «مدیریت شرایط» زمان می‌برد ولی  با انتخاب رئیس‌جمهوری مردمی و کارآمد، می‌توان به این مهم سرعت بخشید و خطرهای زیادی از کشور را دفع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، در جمع مردم انقلابی دزفول، اظهارداشت: شرکت در انتخابات رأس فرایض و قهر با صندوق رأی گناه کبیره است.

وی دزفول را دژ اسلام، شهر علما و فرمانده‌هانی که بر سر عهد خود ماندند و جان خود را فدا کردند دانست و اظهار امیدواری کرد: إن‌شاءالله سرنوشت انقلاب به ظهور امام زمان(عج) ختم شود.

این استاد حوزه علمیه، انتخاب اصلح را یک وظیفه عقلی، سیاسی و عرفی دانست و گفت: در مسأله انتخاب نامزد اصلح، موضوع فقط انتخاب یک شخص نیست! بلکه انتخاب یک راه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، به آینده‌نگری امام خمینی(ره) به‌عنوان مدیری مدبر در نیم‌قرن پیش اشاره کرد و افزود: قبلاً امام خمینی (ره) خبر از نسل جوانان امروز داده بود و گفته بود فرزندان من در گهواره هستند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، با بیان اینکه امروز آینده‌پژوهی در کلیه دانشگاه‌های دنیا مورد استقبال است، گفت: علم مدیریت در غرب به بن‌بست رسیده است؛ در بین رهبران سیاسی جهان تنها کسی که امروز برنامه‌ریزی و تمام زوایای آینده را می‌دید رهبر انقلاب بود.

وی ادامه داد: امام راحل به مسئولان تذکر داده بود انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست؛ نقطه شروع پرچم اسلام به پرچم‌داری امام زمان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، در پایان با انتقاد از عملکرد مسئولان دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: «مدیریت شرایط» زمان می‌برد ولی  با انتخاب رئیس‌جمهوری مردمی و کارآمد، می‌توان به این مهم سرعت بخشید و خطرهای زیادی از کشور را دفع کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha