چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان/ مهدی کاشفی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان طی بیانیه ای از تمامی ملت شریف ایران بخصوص جهادگران و بسیجیان برای حضوری پر شور در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان طی بیانیه ای از تمامی ملت شریف ایران بخصوص جهادگران و بسیجیان برای حضوری پر شور در انتخابات دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا کونوا قَوّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ وَلا یَجرِمَنَّکُم شَنَآنُ قَومٍ عَلی أَلّا تَعدِلُوا اعدِلوا هُوَ أَقرَبُ لِلتَّقوی وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما تَعمَلونَ

«ای کسانی که ایمان آوردید برای خدا به پا خیزید و گواه برای عدالت باشید و بدی دیگران سبب نشود که از عدالت خارج شوید، عدالت در پیش گیرید که به تقوی نزدیک تر است و تقوی داشته باشید، همانا خدا به آنچه می‌کنید، آگاه است.»

اکنون که انقلاب شکوهمند اسلامی با ورود به گام دوّم و مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدّن سازی درپی فراهم آوردن زمینه تحقق حکومت مهدوی در جهان است و چشم آزادی خواهان جهان و مظلومان و ستمدیدگان به گام‌های استوار و حرکت‌های تعالی‌بخش ملت عزیز ایران اسلامی است و استکبار جهانی و ظالمان و ستمکاران با تمامی ابزار و امکانات خود در میدان هستند تا سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی را گرفته و مانع این حرکت انسان ‌ساز و تحول آفرین باشند. آنچه وظیفه همگانی است حضور گسترده پای صندوق‌های رأی است که هم شتاب بخش حرکت نورانی انقلاب اسلامی و هم بازدارنده استکبار و عوامل مزدور آن است.

حضور حداکثری در  انتخابات پیش رو، پاسخی شایسته به جانفشانی رزمندگان اسلام به ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در عرصه میدان و دیپلماسی و شهدای مدافع سلامت در بحران بیماری کرونا است تا بازتاب ندای حق خواهان و مظلومان جهانی و پاسداشت رشادت های ایثارگرانه شهدای انقلاب ، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع سلامت باشد.

بدینوسیله از همه ملت بزرگ ایران بویژه جامعه جهادگران و بسیجیان مخلص دعوت می کنم  حضور در پای صندوق های رأی را به عنوان وظیفه ای شرعی و مسئولیتی اجتماعی بر خود لازم بدانند و با این اقدام تداوم شکوفایی و تعالی ایران عزیزمان را میسر سازند و چشم بدخواهان را از این آب و خاک که میراث خون شهدا و عاشقان وطن است دور سازند.

وعده ی دیدار ما، روز جمعه ، ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پای صندوق های رای

مهدی کاشفی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha