جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات 1400

مدیر مدرسه علمیه بقیة الله الاعظم (عج) نورآباد گفت: حضور در انتخابات برای مردم یک حق قانونی است و با انتخاب خود می توانند در شرنوشت کشور خود سهیم باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام صیدیان، مدیر مدرسه علمیه بقیة الله الاعظم (عج) نورآباد در جلسه بصیرتی انتخابات ۱۴۰۰ در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) نورآباد با اشاره به اینکه انتخابات تجلی بارز مردم سالاری دینی است، گفت: حضور در انتخابات برای مردم یک حق قانونی است و با انتخاب خود می توانند در شرنوشت کشور خود سهیم باشند . 

وی با اشاره به اینکه انتخابات و شرکت در این آزمون بزرگ تکلیفی شرعی، انقلابی و جهادی است، افزود: همه باید برای این آزمون در صحنه باشیم و دیگران را نیز به شرکت در انتخابات دعوت کنیم.

مدیر مدرسه علمیه بقیة الله الاعظم (عج) نورآباد با اشاره به اینکه انتخابات از مظاهر جمهوریت نظام اسلامی است، خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت پایه های اقتدار بین اللملی نظام خواهد شد . 

حجت الاسلام صیدیان در پایان با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی فردا ۲۸ خرداد حماسه ای عظیم خلق خواهند کرد، گفت: فردا نمایش وحدت مردم در صحنه آزمون انتخابات است و مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای دشمنان نظام را نا امید و دلسرد خواهند کرد . 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha