پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:حضور آحاد ملت ایران در پای صندوق های رای و انتخابات فردا وظیفه ای دینی و ملی است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

شرکت گسترده و حضور جدی مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افرادی صالح و متقی و عالم و متخصص و شجاع و جسور و انقلابی و خوش سابقه و خوشنام و ضد فساد و به طور خلاصه رای دادن به افراد اصلح برای ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، وظیفه‌ی دینی و قرآنی و ملی است.

از عموم امت حزب‌الله و بخصوص مردم شریف لرستان در خواست دارم تا با حضور پر شور در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو و رای به کسانی که دارای سابقه کاری مناسب هستند و نیز افراد توانمند و متعهد و مدیر و مدبر، دین خود را در قبال اسلام و نظام و مردم ادا نمایند.

پیام استاندار لرستان:

خادمی استاندار لرستان نیز در پیامی از عموم مردم خواست برای حضور پرشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد ماه پای صندوق‌های رای حضور یابند.

دربخشی ازاین پیام آمده است:

امروز با بسیج همه نیروها و با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات موجود، همه جوانب برای حضور پرشور مردم لرستان در پای صندوق‌های اخذ رای مهیا شده است.
شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و دینی است واینجانب از گروه‌ها و احزاب مختلف و عموم مردم غیور لرستان، می‌خواهم با حضور خود در ساعات آغازین روز در شعب اخذ رای، در این امر مهم، مشارکت کنند.

افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد و لازم است دستگاه‌های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

انتهای پیام


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha