جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران گیلان

حوزه/ بدون تردید راه‌حل مشکلاتی که امروز دچار آن شده‌ایم در درون صندوق‌های رأی قرار دارد، از این‌رو حوزه علمیه خواهران استان گیلان ضمن تأکید بر حساسیت اصل انتخابات و گزینش اصلح از همگان برای خلق حماسه جدید و لبیک به ندای مقام عظمای ولایت دعوت می نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان، حجت الاسلام مرتضی حبیبی سی سرا در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا، مردم را به حضور در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کرد.

در این پیام آمده است: مردم‌ ولایت‌مدار گیلان؛ اینک همه ما در معرض آزمونی بزرگ قرار داریم؛ تردیدی نیست که موضوعات متعددی وجود دارد که خاطر شریفتان به ویژه اقشار کم برخوردار را مکدر کرده است؛ اما پیشینه درخشان گیلانیان حکایت از آن دارد که این مردمان نجیب در برهه‌های حساس تصمیمات هوشمندانه‌ای اتخاذ کرده‌اند.

کارنامه پرافتخار گیلان در دفاع مقدس، تقدیم بیش‌از هشت‌هزار شهید، خلق حماسه هشت‌دی و دهها مورد دیگر از افتخارات غرورانگیز، کارنامه شما مردم دیار میرزا کوچک را درخشان و غبطه برانگیز نموده است.

 انتظار آن است که با درک حساسیت موضوع انتخابات و تفکیک صحیح مسائل و ریشه‌یابی درست آنها، قضاوتی شایسته و تصمیمی بایسته اتخاذ کنیم.

بدون تردید راه‌حل مشکلاتی که امروز دچار آن شده‌ایم در درون صندوق‌های رأی قرار دارد، از این‌رو حوزه علمیه خواهران استان گیلان ضمن تأکید بر حساسیت اصل انتخابات و گزینش اصلح از همگان برای خلق حماسه جدید و لبیک به ندای مقام عظمای ولایت دعوت می نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha