دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: ۴۵۳ شعبه اخذ رای الکترونیک در ۴ شهرستان این استان دایر شده است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، محمود ثمینی، رئیس ستاد انتخابات لرستان امروز در جمع خبرنگارن با اشاره به اینکه ۴۵۳ شعبه اخذ رای الکترونیک برای انتخابات فردا در ۴ شهرستان استان دایر خواهد شد، گفت: براساس دستورالعمل اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا زمان رای گیری به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت ۷ روز جمعه آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد: ضدعفونی کردن محل اخذ رای،علامت گذاری در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی ،توجه دادن به مسائل بهداشتی و رعایت بهداشت فردی و تهیه ملزومات بهداشتی در شعبه از جمله اقداماتی است که در روز انتخابات باید اجرایی شوند .

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: به منظور رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، اثر انگشت در برگ تعرفه رای حذف شده است و در تمام شعب اخذ رای حق استفاده از استامپ برای این موضوع وجود ندارد .

ثمینی از آخرین آمار احصا شده توسط سامانه ها خبر داد و افزود: اکنون ۱ هزار و ۱۳۱ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهری و ۷ هزار و ۸۲۶ نفر نیز در شوراهای روستایی استان با هم رقابت دارند . 

وی در پایان با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یک هزار و ۸۷۱ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی فعالیت خواهند داشت، خاطر نشان کرد: یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۹۶۴ نفر در لرستان واجد شرایط رای دادن هستند که ۳۳ هزار و ۸۲۵ نفر از آن ها رای اولی خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha